Gebruikersconferentie Kaseya Connect Europa dit jaar in Amsterdam

Tweede jaarlijkse Europese gebruikersconferentie ondersteunt de blijvende groei van het bedrijf in Europa; event biedt de Kaseya-community nieuwe inzichten om IT te stroomlijnen en groei mogelijk te maken

Amsterdam, 17 juli 2017Kaseya®, de toonaangevende leverancier van complete IT-managementoplossingen voor MSP’s en middelgrote bedrijven, maakt bekend dat zijn gebruikersconferentie Kaseya Connect Europe dit jaar van 3 tot 5 oktober in Amsterdam plaatsvindt. Het is de tweede keer dat Kaseya een Europese conferentie organiseert. Registration voor het event is vanaf nu mogelijk. Dit jaar zijn Kaseya-partners Datto en Webroot de Diamond-sponsors van de conferentie.

Na het succes van Kaseya Connect Europe 2016 in Barcelona brengt het bedrijf ook dit jaar weer gebruikers, experts, partners en Kaseya-managers bij elkaar. Doel is om opnieuw een event te organiseren dat waardevolle inzichten en praktische kennis biedt, waarmee IT’ers hun bedrijfsvoering kunnen optimaliseren en groei van de organisatie kunnen stimuleren.

Belangrijke onderwerpen tijdens de editie van 2017 zijn:

• Een business-track die MSP’s helpt de omzet te laten groeien.
  • Een hands-on, interactieve technische track waarbij dieper op de producten wordt ingegaan, zodat gebruikers alles uit hun investering in Kaseya kunnen halen.
  • Een sessie die MSP’s helpt zich op de nieuwe General Data Protection Regulation (GDPR) van de Europese Unie voor te bereiden.
  • Inzichten van experts als Sue Gilkes, lid van CompTIA en oprichter en managing director van Your Impact Ltd. Zij gaat in op groeikansen van MSP’s.
  • Best practices en ‘7 Sales Strategies to Take Away and Implement Immediately’ van Adam Harris van Transmentum.
  • Netwerken met collega’s en bijpraten met het Kaseya-team over de bedrijfsstrategie, de productvisie en eventuele klantvragen.

“Kaseya Connect Europe is een evenement waarmee we klanten en partners in Europa willen helpen succesvol te zijn”, zegt Sabine Link, vicepresident Customer Success van Kaseya. “Het is inspirerend om honderden Europese klanten en partners samen te brengen en hen toegang te bieden tot opleidingssessies, netwerkmogelijkheden en discussies met leiders in de sector. Door dit event bieden we Europese gebruikers een unieke ervaring die hun de kennis geeft om de resultaten die ze nastreven, te behalen.”

“De mogelijkheid om tijdens Kaseya Connect Europe te spreken, is werkelijk speciaal”, zegt Sue Gilkes, lid van CompTIA en oprichter en managing director van Your Impact Ltd. “Ik kijk ernaar uit om mijn inzichten te delen. Deze helpen MSP’s niet alleen bij hun transformatie, maar leiden uiteindelijk ook tot succes voor hun klanten.”

Sponsor en exposanten tijdens Kaseya Connect Europe 2017 zijn:

Nu cybersecurity tot steeds meer zorgen leidt onder IT-managers, organiseert Kaseya een security-symposium voorafgaand aan de gebruikersconferentie over de vraag waarom security de volgende grote differentiator is voor MSP’s. Dit event vindt plaats op donderdag 3 oktober 2017 en staat open voor leidinggevenden bij een MSP, ongeacht of ze wel of niet een Kaseya-klant zijn. Tijdens een twee uur durend discussieprogramma gaat Kaseya in op de vraag hoe een MSP klantbehoeftes op het gebied van security kan bepalen en hoe de MSP vervolgens een winstgevende Security-as-a-Service-dienst ontwikkelt als aanvulling op het bestaande portfolio.

Voor meer informatie over Kaseya Connect Europe en het security-symposium: http://europe.kaseyaconnect.com

Kaseya Connect Europe 2017