Kaseya introduceert eerste MSP Insights-portal in de markt

Nieuwe tool voor MSP’s om serviceaanbod met de concurrentie te vergelijken en prestaties te benchmarken

Amsterdam, 13 december 2017 – Kaseya®, leverancier van complete IT-managementoplossingen voor Managed Service Providers (MSP’s) en middelgrote bedrijven, introduceert MSP Insights. Met deze business intelligence- en benchmarkingtool kunnen Kaseya’s MSP-partners grip houden op hun succes.

De online portal – gebouwd op basis van eigen technische en zakelijke data – stelt MSP’s in staat de cijfers van hun business snel en eenvoudig af te zetten tegen die van andere MSP’s. Hiermee kunnen ze het serviceaanbod van nieuwe en opkomende MSP’s analyseren, strategieën omtrent bundeling en prijsstelling evalueren, en technische trends tot in detail bekijken.

Mike Puglia, Chief Product Officer van Kaseya: “Onze klantgerichte mentaliteit is wat ons drijft om continu nieuwe technologieën, tools en diensten te ontwikkelen, die onze MSP-klanten helpen hun omzet te verhogen en een groter marktaandeel te veroveren. Het analyseren van concurrenten is erg belangrijk, maar kan ook kostbaar en tijdsintensief zijn. Met onze nieuwe MSP Insights-portal kunnen MSP’s nu hun diensten en strategieën afzetten tegen die van de bredere MSP-community. Bovendien heeft Kaseya de analyse al gedaan. Onze klanten hebben nu dus eenvoudig toegang tot alle essentiële informatie die zij nodig hebben, en kunnen zich voortaan richten op wat écht belangrijk is: hun eigen business draaiende houden en uitbreiden.”

Meer informatie over Kaseya MSP Insights is te vinden op de website van Kaseya. Een account aanmaken kan op https://mspinsights.kaseya.com.