Managed Service Provider The 20 stapt over van ConnectWise® naar Kaseya

Uitgebreide multi-tenancy-mogelijkheden en geavanceerde functies van Kaseya BMS helpt omzet te vergroten en klanten te behouden

10 mei 2017 – Kaseya®, leverancier van IT-systeembeheeroplossingen voor managed service providers (MSP’s) en het mkb, gaat samenwerken met The 20. Deze MSP selecteerde Kaseya BMS als zijn nieuwe oplossing voor professional services automation (PSA). The 20 stapte over van ConnectWise® naar Kaseya vanwege de nieuwste BMS-update met verbeterde multi-tenancy-mogelijkheden en geavanceerde functies. BMS is onderdeel van het Kaseya IT Complete Unified MSP Growth Platform en ondersteunt MSP’s bij al hun backendactiviteiten. De oplossing is daarnaast twee derde goedkoper dan die van concurrenten.

BMS overtreft de eerste generatie PSA-oplossingen, zoals ConnectWise, door een gebruiksvriendelijke cloudoplossing te bieden, die snel en eenvoudig is te implementeren. PSA-tools helpen MSP’s met het verzamelen en analyseren van informatie die de efficiëntie en winstgevendheid van het bedrijf vergroot. De BMS-update gaat nog een stap verder en stelt MSP’s en groepen MSP’s in staat om op basis van hun PSA-oplossing nieuwe diensten te creëren, die zowel de omzet als het klantbehoud verbeteren.

De BMS-update biedt daarnaast krachtige vertrouwensrelaties. Door de beveiligde multitenant-infrastructuur van BMS zijn grote MSP’s en groepen MSP’s – zoals The 20 – in staat de ’parent-child’-relaties tussen PSA-exemplaren eenvoudig te beheren. De oplossing voorziet The 20 van holistisch inzicht en veilige informatiedeling tussen alle klanten. Zo is er een beter overzicht en een efficiëntere distributie van best practices. Daarnaast helpt Kaseya’s PSA Migrator-oplossing organisaties om snel en eenvoudig klantaccounts en -contacten van de oplossingen van concurrenten te migreren naar BMS. Deze oplossing is voorzien van BMS Express, specifiek ontworpen voor het migreren van ConnectWise-klanten.

Een aantal mogelijkheden van de nieuwe BMS-versie

• Multitenant-vertrouwensrelaties en businesstemplates: gebruikers kunnen de vertrouwensrelatie tussen MSP’s op veilige wijze definiëren en best practice businesspolicy’s efficiënt implementeren en beheren binnen meerdere MSP’s.
  • Centrale servicedesk: ‘parent’-MSP’s kunnen hun verschillende ‘child’-MSP’s voorzien van een gecentraliseerde servicedesk. Servicedeskmedewerkers op ‘parent’-niveau beheren dan via een veilige vertrouwensrelatie op centraal niveau de tickets van elke ‘child’-MSP.
  • REST API-updates voor eenvoudige third party-integratie: een uitgebreide nieuwe REST API faciliteert vele third-party integraties, waaronder best-in-class MSP-oplossingen, zoals Customer Thermometer-klantonderzoeken, BrightGauge-business intelligence en -dashboards, IT Glue-IT-documentatie en QuoteWerks-prijsopgave en -voorstel.
  • Live Connect-integratie: de one-click-toegang tot Live Connect-bediening op afstand in VSA helpt MSP’s bij het opsporen van fouten en bij het beheer van endpoints, ongeacht hun locatie.

“Dankzij de nieuwe functies van BMS was de beslissing snel genomen”, zegt Tim Conkle, CEO van The 20. “We zijn nu niet alleen in staat onze klanten beter te bedienen, ook de algehele ervaring met BMS en Kaseya is uitstekend. Deze investering brengt grote voordelen met zich mee op zowel het gebied van kostenbesparing als de mogelijkheid nieuwe diensten aan te bieden op basis van het product zelf. En we denken dat Kaseya en BMS ook in de toekomst met onze behoeften meegroeien en mee-ontwikkelen.”

“Na jaren te hebben geworsteld met de eerste generatie PSA-oplossingen, blijkt dat BMS precies de oplossing is die MPS’s zochten. De toevoeging van The 20 aan ons klantportfolio bevestigt dat”, zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. “Onze PSA Migrator-oplossing met BMS Express maakt datamigratie en het overstappen van een andere PSA-oplossing naar BMS zeer eenvoudig. Daardoor is de beslissing van The 20 zo snel genomen. En dat is te zien aan de historische gebruiksaantallen van BMS en ons overkoepelende IT Complete-platform.”

BMS biedt MSP’s een complete oplossing voor hun bedrijfsvoering, zonder de overbodige extra’s en technologische beperkingen van legacy-PSA-systemen. Daarnaast is de oplossing met een all-inprijs van 25 dollar per licentie per maand minstens 66 procent goedkoper dan die van zijn concurrenten.

Huidige ConnectWise-, AutoTask®- en Tigerpaw®-klanten kunnen een jaar lang gratis gebruikmaken van BMS. Meer informatie: https://www.kaseya.com/nl/get-started/bms-trial/.

About The 20

The 20 is een exclusieve business development-groep voor managed service providers (MSP’s), die zich richt op het revolutioneren van de IT-branche met zijn gestandaardiseerde all-in-one-benadering. Het robuuste RMM-, PSA- en documentatieplatform van The 20 maakt gebruik van het in de VS gevestigde Help Desk and Network Operations Center en voorziet zo al zijn MSP-klanten van de beste service. The 20 gaat een stap verder dan bewezen tools en processen, en biedt een gegarandeerd salesmodel, een community van toonaangevende bedrijven in de branche en ultieme schaalbaarheid.